Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Cégadatok

Wild Sport üzlet és Web-áruház üzemeltetője

Üzemeltetés: Wild Sport Kft.
Képviseli az ügyvezető: Kovács Emi
Kapcsolattartók: Kovács Emi, Simon Erika
Szerződés nyelve: magyar
Telefon: +3670/637-1555 +3670/931-4810
Postacím: 1031 Budapest, Őrlő utca 9.
E-mail cím: info@wildsport.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-937265
Bejegyezve: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság Cím: 1051 Bp., Nádor u. 28.
Adószám: 22646150-2-41
Bankszámlaszám: Budapest Bank: 10101205-20014900-01003008
Csomagvisszaküldés: 1031 Budapest, Őrlő utca 9.

2. Regisztráció, a bejelentkezés és felhasználói adatok módosítása

Web-áruházunkban csak regisztrált megrendelők vásárolhatnak, regisztrálni a „Regisztráció”
menüpont alatt lehet.
Az adatokat pontosan kell megadni, mivel a vásárolni kívánt termékek, a megadott adatok alapján kerülnek számlázásra és kiszállításra, így a nem megfelelően megadott adatok meghiúsíthatják a kapcsolat felvételt.
A sikeres regisztráció, a megadott e-mail címre küldött válasz üzenetben megadott kóddal lehet aktívvá tenni.
A válasz e-mail kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a felhasználó postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is. Egyes esetekben előfordulhat, hogy a válaszüzenetet a szolgáltatója vagy a levelező rendszere védelmi beállításai spam-ként értékeli. Ezen esetekben jelezze felénk, vagy a kapott üzenetnél „nem spam” - ként jelölje.
Regisztrált felhasználóink a „Bejelentkezés” menüpontban tudnak a Web-áruház rendszerünkbe belépni és vásárolni.
Elfelejtett jelszó esetén új belépő jelszót, ugyanebben a menüpontban biztosítunk, a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre történő küldésével.
Belépés után az új jelszót a „Személyes beállítások” menüpontban lehet módosítani.
A felhasználói adatok módosítására, beleértve a hírlevélre történő fel és leiratkozást is, a „Személyes beállítások” menüpontban van lehetőség beállítani.

3. Fizetéssel és szállítással kapcsolatos információk

A Wild Sport Kft. a Magyarország határain belülről és a külföldről leadott megrendeléseket eltérő feltételekkel teljesíti.
Külföldről megrendeléseket kizárólag, az EU tagországaiból, természetes személyektől fogadunk el, visszaigazolás szerinti előrefizetéssel.
A vásárló, a web-áruházon keresztül leadott megrendelését a csomag kézhezvételekor a futárnak, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával teljesíti. A vételár minden esetben a megrendelt áru mellett található fogyasztói ár, amely az ÁFA-t is tartalmazza. Csomagküldés esetén, a fogyasztói árat a szállítási költség is terheli, melynek teljes összege minden esetben feltüntetésre kerül a megrendelésre küldött visszaigazolásban.
A futár által kiszállított és átadott termékeket a mellékelt számla alapján kizárólag készpénzzel lehet kiegyenlíteni.
A futárnál (kézbesítőnél) bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!

A megrendelt termékek vételárán felül a következő költségek kerülnek felszámításra (a feltűntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák):
- A szállítás költsége Magyarország határain belül (minden csomagunkra egységesen): 990,- Ft
- Az EU területére a szállítási költség minden esetben visszaigazolás alapján történik.

Magyarország határain belülre küldött 30.000,- értékű, vagy azt meghaladó megrendelés esetén a felmerülő szállítási- és a csomagolási költségeit a Wild Sport Kft. nem számítja fel, azokat átvállalja.


4. Szállítási információk

A belföldi raktárkészletről történő rendelés esetén a várható szállítási határidő 1-3 munkanap.
Amennyiben a termék a külföldi raktárkészletről kerül beszerzésre, tájékoztatást adunk a rendelés visszaigazolásában a várható beérkezés időpontjáról. Ebben az esetben a várható szállítási határidő 1-3 hét.
Az web-áruházban megrendelt árukat, a Trans-O-Flex futárszolgálata kézbesíti. A cég 2 alkalommal keresi fel a vásárlót és próbálja meg a csomagot személyesen kézbesíteni. Az első sikertelen alkalommal értesítést hagy az elérhetőségeivel, így a megrendelőnek lehetősége nyílik a futárral illetve az ügyfélszolgálattal leegyeztetni a következő kiszállítás időpontját. A második sikertelen megkeresés után a Trans-O-Flex a csomagot automatikusan visszajuttatja a Wild Sport Kft. részére.
A sikertelen szállítással kapcsolatban felmerülő költségeket a Wild Sport Kft. visszaterhelheti, vagy jogi úton érvényesítheti.
Néhány esetben előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a csomag címzettjét, vagy a címzett nem tartózkodik a megadott helyen, esetleg nem kapta meg az értesítőt. Ilyen esetekben kérjük, jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon és a postaköltség ismételt felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben ugyanarról a címről több alkalommal is visszaérkezik a csomag, a vásárló aktuális megrendeléseit töröljük, a további megrendeléseit pedig csak az áru ellenértékének előreutalással történő kiegyenlítésével tudjuk teljesíteni.
A küldemény kézhezvételekor ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Esetleges áruhiány esetén küldje el a futár által kitöltött jegyzőkönyvet, és azonnal pótoljuk a hiányzó terméket. A további reklamációk/garanciális ügyek érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a kifizetését igazoló számlát és szállítólevelet.

5. Rendelés visszaigazolása

A Wild Sport Kft. a rendelés beérkezését követően egy válaszüzenetet küld, amely nem azonos a teljesítés visszaigazolásával. A termék tényleges visszaigazolása egy munkanapon belül történik.
A visszaigazolás tartalmazza, hogy a megrendelt termék raktárról vagy külföldi készletről kerül teljesítésre. Abban az esetben, ha a megrendelt áru raktárkészlete a gyártó cégnél is kifogyott, a Wild Sport Kft. fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől. A készletek folyamatosan változnak, ezért előfordulhat, hogy egy visszaigazolt termék idő közben elfogy a gyártó készletéről. Ebben az esetben erről azonnal tájékoztatjuk, és helyettesítő terméket ajánlunk fel a megrendelő részére.

6. Megrendelések feldolgozása

Az web-áruházba érkezett megrendelések feldolgozása, csomagolása és szállításra adása, munkanapokon 11:00-16:00 óra között történik. Hétvégi és munkaszüneti napokon beérkezett megrendelések ügyintézése a munkaszüneti napot követő első munkanapon történik.
Amennyiben megrendelését véletlenül vagy rosszul (rossz adatokkal) adta le, a megrendelés leadását követően ügyfélszolgálatunkon, még a kiszállítás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
Abban az esetben, ha el kíván állni a megrendeléstől, a hatályos jogszabályokban rögzített feltételek mellett megteheti.


7. Az elállási jog ismertetése

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
A visszatérítés nem vonatkozik a visszaküldés postai költségére, melyet a fogyasztónak kell állnia.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
„4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított tizennégy munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.”

Bővebb információ a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján www.nfh.hu található.

8. Elállási jog gyakorlása

Amennyiben élni szeretne az elállás jogával, annak jelzését a csomag átvételét követő naptól számított tizennégy munkanapon belül teheti meg.
Bejelentését közölheti szóban személyesen, vagy telefonon, írásban e-mailen vagy ajánlott postai levélben.
Az írásban történő bejelentés időpontja az e-mail elküldésének időpontja, illetve az ajánlott postai levél feladásának a dátuma.
A lemondásban minden esetben hivatkozzon a megrendelés adataira, illetve a kapott visszaigazolásra.

Bejelentését a következő elérhetőségeinken teheti meg:

Személyesen:
Wild Sport üzlete -1053 Budapest, Károlyi utca 14/a
e-mail: info@wildsport.hu
telefon: +3620/361-1440

Postai úton illetve futárszolgálattal az alábbi címre küldje a csomagot:
Wild Sport Kft.
1031 Budapest, Őrlő utca 9.

A megrendelt terméket személyesen, postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő költségek a vásárlót terhelik, portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat cégünk nem vesz át!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára is, mivel a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a vásárlót terhelik!
Cégünk a termék visszaérkezését követő harmincadik napon belül visszatéríti a vásárló számára a vételárat és a megrendeléskor felszámolt postaköltséget.

9. A szavatossági igény érvényesítése, hibás teljesítések és reklamációk (panaszok) intézése

A vásárlás során előforduló hibák, tévedések, félreértések reklamációkhoz vezethetnek.
Személyesen tett bejelentésekre azonnal, írásban tett bejelentésekre postafordultával reagálunk.
A reklamációk kezelésekor minden esetben vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
Ha a csomag átvételekor derül ki, hogy nem a megfelelő terméket rendelte meg, azt jelezze felénk. A kapcsolatfelvételt követően, a megrendelőnek legmegfelelőbb módon (személyes átvétel, vagy postai úton) a cserélt terméket biztosítjuk.
Ha a csomag átvételekor azt tapasztalja, hogy véletlenül nem a megfelelő terméket vagy nem a megfelelő mennyiségben küldtük Önnek, jelezze azonnal és egyeztetve Önnel, az Önnek megfelelő módon korrigáljuk a teljesítést. Ebben az esetben a második postaköltség az üzletet terheli.

Megrendelőink hibás teljesítéssel, vagy egyéb panasszal személyesen, levélben vagy telefonon tehetnek bejelentést a következő elérhetőségeinken:

Wild Sport üzlete -1053 Budapest, Károlyi utca 14/A
e-mai: info@wildsport.hu
telefon: +36 20 361-1440 telefonszámon.

Üzletünk nyitva tartása:
hétfő - péntek: 10.00-19.00
szombat: 10.00-19.00
vasárnap: zárva

A hibás terméket személyesen vagy postai úton, ajánlott csomagként juttathatja el üzletünkbe.
Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Termékeinkre 6 hónap szavatosságot vállalunk.

A szavatossági jog érvényesítéséhez szükséges a vásárlást igazoló számla vagy annak hiteles másolata.
Ha a bejelentését üzletünkben személyesen teszi, akkor az Ön közreműködésével, ha bejelentését írásban vagy telefonon teszi, akkor a leírt vagy elmondott adatok alapján az Ön jelenléte nélkül jegyzőkönyvet készítünk. A jegyzőkönyvből a bejelentőnek is küldünk egy példányt.

A jegyzőkönyv kötelezően tartalmazza a megrendelő nevét, címét, (a gyorsabb ügyintézés érdekében a telefonszámát és/vagy e-mail címét), az áru megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a megrendelő által érvényesíteni kívánt igényt, valamint a kifogás rendezésének módját, aláírás és bélyegző.

A kifogás rendezésének módjáról, amennyiben az azonnal nem lehetséges, harminc napon belül választ adunk.

A kívánt szavatossági igény lehet javítás, amennyiben az lehetetlen, akkor csere lehetősége.
A javítást vagy cserét 30 napon belül a megrendelő igényei szerint teljesítjük.
Amennyiben sem a kijavítás sem a csere nem valósulhat meg, abban az esetben a megrendelő kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől, de jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
Az általunk árusított termékek a „151/2003 (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról” szerint nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek.
Hibás teljesítés esetén szavatosságra vonatkozó igényeket a Ptk.-ban és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.


10. Az adatvédelmi, adatkezelési információk

Az Web-áruház használata során a Wild Sport Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azt nem adja ki további, harmadik fél részére, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelés kézbesítéséhez szükséges.
Az adatait a 2011. évi CXII. törvény, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról rendelkezéseinek figyelembevételével kerülnek felhasználásra, illetve kezelésre.
A ÁSZF elfogadásával, valamint a ráutaló magatartással hozzájárul a részleges, személyes adatainak kezeléséhez és nyilvántartásához.
A Wild Sport Kft. a személyes adatok kezelése során a rendelkezésére bocsájtott vagy tudomására hozott személyes adatokat harmadik fél részére nem továbbítja, azt kizárólag érintett hozzájárulásával és beleegyezésével adja tovább.
Kivételt képeznek ez alól a törvényben meghatározott esetek, illetve kötelező adatszolgáltatás esetén (hatósági megkeresés).
Amennyiben a megrendelő írásban kéri az adatinak törlését, illetve megsemmisítését, úgy azt 24 órán belül, a Wild Sport Kft. köteles teljesíteni és erről az érintett tájékoztatni.
A Wild Sport Kft. kijelenti, hogy az adatbázisában meglévő adatokat (felhasználó neve, email címe, azonosítója) kizárólag közvetlen üzletszerzési célra, statisztikai kimutatások készítésére használja e célok megvalósulásához szükséges ideig. A kezelt adatokat kizárólag az adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó érintett alkalmazottai ismerhetik meg, azokat a Wild Sport Kft. harmadik személynek nem adja át. A Felhasználó által megadott személyes adatokat a felhasználás céljának megszűnése vagy a Felhasználó kérése esetén a Wild Sport Kft. az adatbázisából törli.
A Felhasználó általi adatszolgáltatás önkéntes. A Felhasználó a Wild Sport Kft. szolgáltatásainak igénybevételével hozzájárulását adja a személyes adatok fent meghatározott felhasználásához. A Felhasználónak jogában áll bármikor kérni személyes adatainak törlését az adatbázisból, jogában áll tiltakozni az adatkezelés ellen, mely esetben az érintett fél adatait törölni kell.
A Wild Sport Kft. a Felhasználó által megadott információkért felelősséget nem vállal. Amennyiben a Wild Sport Kft. tudomást szerez arról, hogy a Felhasználó valamely harmadik személy jogait vagy jogszabályokat sérti, vagy egyébként az adatvédelmi szabályokat megszegte, illetve az adatvédelmi szabályok be nem tartásával kárt okozott, a Wild Sport Kft.-nek jogában áll megtenni a szükséges jogi intézkedéseket. A Wild Sport ilyen esetekben együttműködik az eljáró hatóságokkal.
A Wild Sport elkötelezett az ügyfelek információinak védelme iránt. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatfelhasználás érdekében a megfelelő módszerekkel óvjuk és biztosítjuk az online módon gyűjtött információt.


Kérjük, minden esetben vegye figyelembe a következőket:

- A vevő minden esetben indoklás nélkül elállhat a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül.
- Személyes átvételnél lehetőség van a termék próbálására, így amennyiben az nem megfelelő, minden kötelezettség nélkül elállhat a vásárlástól, így további költségek nem terhelik.
- Az elállásra illetve reklamálásra felmerülő igényét e-mailben, telefonon vagy postai úton kell jeleznie a vásárlónak.
- Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a vevőt terhelik. Elállás, illetve reklamáció érvényesítésénél kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli a megrendelőt.
- Amennyiben sérült a kapott termék, a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel kell igazolnia. Ebben az esetben cserelehetőséget biztosítunk.
- Amennyiben a visszaküldött áru beérkezésekor / feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésünkre, akkor a termék vételárát átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban elfogadni, ezért kérjük, hogy csomagját minden esetben "kísérőlevél belföldi postacsomaghoz" nyomtatványon, értéknyilvánítással küldje el részünkre. A csomag feladásakor kérje a "Levélszekrény útján nem kézbesíthető" kiegészítő szolgáltatást.
- Amennyiben terméket küld vissza részünkre, azt minden esetben a termék méretének megfelelő doboz használatával tegye. Abban az esetben, ha erre nincs lehetősége, akkor az eredeti csomagolásában és minden esetben kérje a postán a "Levélszekrény útján nem kézbesíthető" kiegészítő szolgáltatást. Ha a termék, csomagolással vett összsúlya nem éri el a 2Kg-ot, akkor ajánlott levélként is feladhatja.
- Amikor a rendelését átveszi, kérjük ellenőrizze, hogy a termék teljesen sérülésmentes! Amennyiben bármilyen sérülést tapasztal - lehetőség szerint - haladéktalanul jelezze!
- Koszos terméket - higiéniai okokból - nem veszünk át, ezeket visszaküldjük a feladónak

A Wild Sport Kft. tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli - figyelemmel 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 68. § (6) adatvédelemről szóló törvényre -, és csak saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át. Ön, mint felhasználó tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-112409/2017.