Webshop működése

1 Vásárlás menete


2 GYIK




1 Vásárlás menete



1. Regisztráció

Web-áruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció után a vásárló megrendeléseit nyilvántartjuk. A vásárlásokkal kapcsolatos információkat bizalmasan kezeljük, csak a megrendelő és a Wild Sport Kft. ismerheti, harmadik félnek nem adjuk át.

A megadott személyes adatokat védett információként kezeljük és kizárólag a rendelés teljesítéséhez, valamint a vásárló tájékoztatására használjuk.

A regisztrációs felületen a kötelezően megadott adatok elküldését követően rendszerünk automatikusan küld egy megerősítő üzenetet a felhasználó e-mail címére. A megerősítő üzenetben lévő adatok bizalmasak, így arra kérünk minden meglévő és leendő vásárlónkat, gondoskodjon róla, hogy a küldött adatok ne kerüljenek illetéktelenek kezébe, mert az ebből származó esetleges károkért a Wild Sport Kft. nem vállal felelősséget.

A megadott jelszóval tudja a regisztrálást véglegesíteni. Ezután lehetősége van a jelszó megváltoztatására.

A vevő az áruházba a bejelentkezését követően tud megrendelést leadni. Bejelentkezés után a 'kosár' oldalon megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.


2. Bejelentkezés

A belépésre kattintva a bejelentkező felületen a felhasználónév és jelszó megadása után tud belépni. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.
Kérjük, a szállítási adatokban bekövetkezett változások rögzítését még vásárlást megelőzően végezze el, hogy pontosan tudjunk szállítani.


3. Termékek csoportosítása, keresése

3.1 Újdonságok, legfrissebb akciós termékek, utolsó áras termékek

Újdonságok: az elmúlt két hétben az áruház kínálatába bekerült szezontermékeket tartalmazza. (4 napos frissítéssel)
Legfrissebb akciós termékek: az elmúlt két hétben az áruház kínálatába bekerült akciós termékeket tartalmazza. (4 napos frissítéssel)
Utolsó áras termékek: készleten lévő utolsó darabos és utolsó áras termékeket tartalmazza, ezeknél a termékeknél a szállítás azonnal történik. (4 napos frissítéssel)

3.2 Márka – termékek közötti válogatás

Az áruházban található márkák kínálatának megtekintésére a középső menüsoron a "Márkák" ikon szolgál, ahol kiválaszthatja a megjeleníteni kívánt márka oldalát:

Dare2be, Regatta, Luhta, Wind, Wild, Mund.

A kiválasztást követően megjelenik a "Márkaoldal" ahol minden funkció és termékkategória az adott márkára vonatkozik mindaddig, amíg új márkát nem választ.
Márkaválasztást követően ki kell választania az alábbi kategóriát:

Női, Férfi, Gyerek, Kiegészítő

Ezt követően van lehetősége a termék kategóriák szerinti választására, illetve méret szerinti szűrésre.

3.3 Termék - kategóriák szerinti válogatás

A termékek, termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást. A termék kategóriák közötti válogatáshoz, a termék kategóriák felirat alatt, a választott termékcsoportra kattintva (pl. póló) juthat el a vásárló.


4. Termékinformációk "termékoldal"

Minden termék mellett megtalálható a - neve, - cikkszáma, - ára, a készleten levő - színvariációk és a rendelkezésre álló - méretek. Rövid leírásban feltüntetjük a termék anyagának összetételét, tulajdonságait illetve technikai jellemzőit.


5. Termék kiválasztása - kosár

A megvásárolni kívánt terméket a termék szín/méret táblázatban tudja megjelölni, mennyiség megadásával, ezután a „kosárba” gomb megnyomásával kerül a termék a kosárba. A kosár tartalma gomb megnyomásával megtekintheti az eddig kiválasztott terméket, annak egységárát és a rendelés összértékét. A megvásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni, csökkenteni, vagy akár törölni a terméket a kosárból, vagy folytathatja a vásárlást.

A megrendelt termékek vételárán felül a következő költségek kerülnek felszámításra (a feltűntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák):

- A szállítás költsége Magyarország határain belül (minden csomagunkra egységesen): 1.290,- Ft
- Az EU területére a szállítási költség minden esetben visszaigazolás alapján történik.

Magyarország határain belülre küldött 30.000,- értékű, vagy azt meghaladó megrendelés esetén a felmerülő szállítási- és a csomagolási költségeit a Wild Sport Kft. nem számítja fel, azokat átvállalja.

Az EU területére a szállítási költség minden esetben visszaigazolás alapján történik.


6. A rendelés befejezése

A "Rendelés befejezése" ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinknak a megrendelésük leadása után e-mail-ben történő visszaigazolást küldünk. Amennyiben a vásárlás véglegesítése után a visszajelzés nem érkezne meg, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon!


7. Rendelés visszaigazolása

A Wild Sport Kft. a rendelés beérkezését követően egy automatikus válaszüzenetet küld, amely nem azonos a teljesítés visszaigazolásával. A termék tényleges visszaigazolása egy munkanapon belül történik.

A visszaigazolás tartalmazza, hogy a megrendelt termék raktárról vagy külföldi készletről kerül teljesítésre. Abban az esetben, ha a megrendelt áru a gyártó cég raktárkészletéről is kifogyott, a Wild Sport Kft. fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől. A készletek folyamatosan változnak, ezért előfordulhat, hogy egy visszaigazolt termék idő közben elfogy a gyártó készletéről. Ebben az esetben erről tájékoztatjuk és amennyiben lehetséges helyettesítő, illetve hasonló terméket ajánlunk fel a megrendelő részére.

A belföldi raktárkészletről történő rendelés esetén a várható szállítási határidő 1-3 munkanap.

Amennyiben a termék a külföldi raktárkészletről kerül beszerzésre, tájékoztatást adunk a rendelés visszaigazolásában a várható beérkezés időpontjáról. Ebben az esetben a várható szállítási határidő 1-3 hét.


8. Vásárlói értesítések

Vásárlóinkat a megrendelés leadása után folyamatosan tájékoztatjuk a csomag állapotáról e-mail-ben a megrendelés termék- és szállítási adataival.
Amennyiben vásárlás során a visszaigazolás nem érkeznek meg kérjük, az ügyfélszolgálatunkon jelezze.


9. Csomag kiszállítása

A rendelés kiszállítása: a belföldi csomagokat a Trans-O-Flex Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 20 óra között, (amennyiben Ön külön nem kéri) előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki.

Amennyiben a vásárló konkrét időpontra kéri a szállítást, vagy a szállítást megelőzően értesítést kér a futárszolgálattól, ezt jeleznie kell a rendelés leadásakor, a "Szállítási információk" rovatban. Jelzés hiányában érdemes olyan átvételi helyszínt megjelölni, ahol a szállítás napján, egész nap tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.


10. Személyes átvétel

A Web-áruházban történő vásárlás esetén, lehetőség van személyes átvételre is. Ahhoz, hogy igénybe vehesse a szolgáltatást nincs más teendője, mint a rendelés leadásakor megjelölni a személyes átvétel opciót.

• a személyes átvétel egy teljesen díjmentes, választható szolgáltatás,
• személyes átvétel esetén a vásárlót, a rendelése bruttó értékén felül semmilyen egyéb költség nem terheli,
• a személyes átvétel esetén vegye figyelembe, hogy raktárkészlettel helyben, csak korlátozottan rendelkezünk, esetleges méretprobléma során a terméket nem feltétlenül tudjuk azonnal cserélni.

A Wildsport.hu Web-áruházban vásárolt és ezen a címen átvett termékkel, annak konstrukciós és minőségi jellemzőivel kapcsolatban, az üzlet dolgozói nem tudnak teljes körű felvilágosítással szolgálni, reklamációs ügyintézést végezni. Ezért kérdése, kérése, javaslata, vagy reklamációja esetén kérjük, keresse a Wildsport.hu Web-áruház ügyfélszolgálatát a megadott elérhetőségeiken!


11. Elállási jog, termék cseréje, pénz visszafizetése

Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló félreértések, félreértelmezések reklamációhoz vezethetnek, így arra kérjük vásárlóinkat, hogy vegyék figyelembe, hogy ilyen esetekben mindig az üzletszabályzatunknak megfelelően járunk el, egyedi elbírálásra nincs lehetőség.

Amennyiben élni szeretne az elállás jogával, annak jelzését a csomag átvételét követő naptól számított nyolc munkanapon belül teheti meg. Bejelentését közölheti szóban személyesen, vagy telefonon, írásban e-mailen vagy ajánlott postai levélben.
Az írásban történő bejelentés időpontja az e-mail elküldésének időpontja, illetve az ajánlott postai levél feladásának a dátuma.

A lemondásban minden esetben hivatkozzon a megrendelés adataira, illetve a kapott visszaigazolásra.

Bejelentését a következő elérhetőségeinken teheti meg:

Személyesen:
Wild Sport üzlete -1053 Budapest, Károlyi utca 14/a
e-mail: info@wildsport.hu
telefon:+3670/6371555 vagy +3670/931-4810

Postai úton, illetve futárszolgálattal az alábbi címre küldje a csomagot:
Wild Sport Kft.
1031 Budapest, Őrlő utca 9.

A megrendelt terméket személyesen, postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a fenti elérhetőségek egyikére.

A termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerülő költségek a vásárlót terhelik, portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat cégünk nem vesz át!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára is, mivel a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Wild Sport kft. nem tartozik felelősséggel.

Cégünk a termék visszaérkezését követő harmincadik napon belül visszatéríti a vásárló számára a vételárat és a megrendeléskor felszámolt postaköltséget.


Gyakran Ismételt Kérdések



Milyen szállítási költségre számíthatok?

A megrendelt termékek vételárán felül a következő költségek kerülnek felszámításra (a feltűntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák):

- A szállítás költsége Magyarország határain belül (minden csomagunkra egységesen): 1.290,- Ft
- Az EU területére a szállítási költség minden esetben visszaigazolás alapján történik.

Magyarország határain belülre küldött 30.000,- értékű, vagy azt meghaladó megrendelés esetén a felmerülő szállítási- és a csomagolási költségeit a Wild Sport Kft. nem számítja fel, azokat átvállalja.


Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Az árut a Trans-O-Flex futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.


Mennyi idő alatt szállítanak?

A rendelése beérkezését követően azonnal elindítjuk a teljesítéshez szükséges folyamatokat. Amennyiben saját raktárkészleten van a termék, a rendelést követő munkanapon átadjuk teljesítésre a futárszolgálatnak.
A belföldi raktárkészletről történő rendelés esetén a várható szállítási határidő 1-3 munkanap.

Amennyiben a termék a külföldi raktárkészletről kerül beszerzésre, tájékoztatást adunk a rendelés visszaigazolásában a várható beérkezés időpontjáról. Ebben az esetben a várható szállítási határidő 1-3 hét.
Csomagja a futárszolgálatnak való átadástól számított 1-2 munkanapon belül megérkezik az Ön által megadott szállítási címre.

A hétvégén és a munkaszüneti napokon beérkező rendeléseket az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.


Mikor érkezik a futár?

A futárszolgálat a munkanapokon teljesíti a kiszállítást. Amennyiben Ön kötött időpontban tudja csak a rendelését átvenni kérjük, ezt jelezze a rendeléskor a "Szállítási információk" rovatban. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki (pl: munkahely, otthonélő rokon, stb.)


Mit tegyek, ha nem megfelelő méretű terméket választottam, vagy egyéb okból cserélni szeretném a terméket?

- Amennyiben a vásárolt termék mérete nem megfelelő, küldje vissza, vagy személyesen adja át a megadott átvételi ponton.

- Ha a termék, valamilyen egyéb oknál fogva nem felel meg Önnek, akkor is visszaküldheti és kicseréljük az Ön által választott, készleten lévő egyéb termékre. Kérjük, jelölje meg, hogy a visszaküldött terméket mely egyéb termékre szeretné cseréltetni.


Visszakaphatom a termék árát?

Az általunk leszállított termékekre pénz visszafizetési garanciát vállalunk. Amennyiben a pénzvisszafizetést választja, kérjük, küldje vissza a terméket sértetlenül, valamint adja meg a bankszámlaszámát, ahová a termék vételárának összeget át tudjuk utalni.

Amennyiben nem rendelkezik bankszámlával, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol egyeztetjük a pénzvisszafizetés pontos helyét és címzettjét.

Személyes visszaszállítási esetén is kizárólag, a 8 napos visszafizetési lehetőséget tudjuk biztosítani, tekintettel arra, hogy az üzlet un. „átadó pontként” működik (web-áruház, – web-kereskedelem)!
A koszos-, sérült-, hiányos terméket nem áll módunkban visszavásárolni.


Hová küldhetem vissza a terméket?

A terméket a következő címre tudja visszaküldeni:

Személyesen:
Wild Sport üzlete -1053 Budapest, Károlyi utca 14/a
e-mail: info@wildsport.hu
telefon: +3670/931-4810

Postai úton, illetve futárszolgálattal az alábbi címre küldje a csomagot:
Wild Sport Kft.
1031 Budapest, Őrlő utca 9.


Hogyan tudom visszaküldeni a nem megfelelő terméket? Ki fizeti a visszaküldés költségét?

A terméket postai úton vagy futárszolgálattal tudja visszaküldeni részünkre. Kérjük a terméket - lehetőség szerint -, a méretének megfelelő dobozban küldje vissza, ha erre nincs lehetőség, akkor az eredeti csomagolásában.

A visszaküldés költsége a vevőt terheli!

Ha cseretermékről van szó és a rendelése értéke elérte az ingyenes limitet (30.000Ft) akkor a termék újraküldését vállaljuk.

Személyesen átvehető a megrendelés?

Igen, személyes átvételre is van lehetőség a belvárosi üzletünkben:

Wild Sport Üzlet
Budapest, V. Károlyi u. 14/A
Nyitvatartási idő:
H-P: 11-19 óráig
Sz: 10-14 óráig
Telefonszám:+361-783-1194
(a fenti számon a rendeléssel kapcsolatban információt nem tudnak nyújtani)

Amennyiben további kérdések merülnének fel, jelezze ügyfélszolgálatunkon!

Ügyfélszolgálatunk hétfő-péntek 9:00-17:00 óráig áll rendelkezésére a következő elérhetőségeken:

Telefon: +3670-931-4810
e-mail: info@wildsport.hu



.